محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید افزوده شد.

خدمات مشتریان

خدمات مشتریان

رویه های بازگرداندن کالا

 آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های فروشگاه اینترنتی شیرونه بوده است و شیرونه در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی شیرونه خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شیرونه تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می کند.
محصولات آسیب دیده، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش شیرونه ارسال شود.
در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به شیرونه عودت شود.

انصراف از خرید

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش شیرونه اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد. جهت هماهنگی باید از طریق شماره تلفن 09144171982 و یا 09214019698 به واحد شیرونه اطلاع داده شود.
توجه: امکان انصراف از خرید، پس از دریافت کالا امکان پذیر نمی باشد.